רחוב אילת 25 תל אביב | 03-516-9550 | צרו קשר

מוצרי ג’סו – GESSO וגרונד מציעים מגוון של שכבות יסוד להכנת בדי ציור. ניתן לנצלן גם עבור צבעי שמן ואקריליק וגם עם גירים, פחמים וצבעי מים. התכונות ידידותיות ביותר: ג’סו – GESSO זה חומר מוכן לשימוש ניתן להעמיס פיגמנט מרבי כדי להפיק כיסוי אטום יותר עמיד בתנאי תאורה שונים, גמיש ביציקה, קבוע ואיתן על בסיס מים בהתאם לתקן ASTM D 4236

1. הכינו אותו כהלכה עם ג’סו
למה לסכן את תוחלת החיים של יצירות האמנות שלך עם ג’סו זול וירוד? ג’סו האידיאל עבור ציירים שמחפשים שכבת יסוד לבנה חזקה ומוכנה לשימוש בצבעי אקריליק על כל מצע המיועד לציור. ג’סו – GESSO מתאים לשיוף כדי להקל על הצייר להחליק את המשטח. הוא גמיש וניתן להנחה בשכבות דקות כדי להתאים למספר רב של משטחים מגוונים ועם זאת עמיד בפני סדיקה. יש להניח לפחות 3 שכבות של ג’סו – GESSO על המצע במקרה של ציור בצבעי שמן.

2. ג’סו שחור – BLACK GESSO משמש כתחליף לג’סו לבן מציע את אותן התכונות כמו הג’סו הלבן אך עם הגישה מיוחדת שנועדה לספק לציירים המעוניינים להתחיל ליצור על רקע מט שחור. אפשר לשלב את השניים כדי להפיק גווני אפור.
אפשר לשלוט במידת הספיגה של הגרונד. גרונד סופגני הוא מדיום אקרילי נוזלי היוצר יריעה שמתייבשת לכדי משטח סופגני דמוי נייר.
אפשר להניח שכבות מרובות על קנווס מרוח ג’סו או על משטחים קשיחים אחרים כדי להפיק מראה שקוף כמו של צבע מים או בייץ. יש להתכונן לציור על שכבת גרונד אקרילי עבור פסטלים הינו גרונד אקרילי המיועד להכנת בדי קנווס וכן משטחים אחרים למען מדיה הציור. המרקם המופק דומה לזה שנועד לשימוש בנייר עבור גירים, פסטלים ופחמים.

 שימוש בגסו – GESSO גרונד – שאלות נפוצות

למה טיבו של ג’סו חשוב כל כך?
ג’סו יכול להיחשב כעין גשר בין הבד והצבע.
ג’סו נועד לחדור מבעד למצע כדי ליצור משטוח אחיד שיידבק אליו צבע. הנחת שכבת יסוד תכין את המשטח ליצירת אמנות שתחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות. ג’סו – GESSO נשאר גמיש ומיועד להפיק מהפיגמנט החזק כיסוי אטום ועבה.

מה ייעודו של גרונד?

גרונד הינו מוצר שעוזר להפיק משטח רצוי למטרת ציור. גרונד עשוי להתאים לצבעי מים, גירים או מוצרים אחרים.  גרונד סופגני וגרונד אקרילי לגירים.

ג’סו שקוף. הינו מדיום אקרילי מט המתפקד היטב בתור ג’סו שקוף – MATTE MEDIUM. המוצקים הנמצאים בכל מוצר מספיקים כדי ליצור מרקם מחוספס די הצורך לשמש שכבת יסוד ובה בעת מספיק דקים כדי לחדור מבעד לבד.

האם ניתן להשתמש בשכבות יסוד אקריליות עבור צבעי שמן ?

במהלך 40 שנות העבודה האחרונות נעשה ג’סו אקרילי לשכבת היסוד המבוקשת ביותר והמומלצת ביותר עבור ציירים היוצרים בצבעי שמן. שכבת האקריליק הסופגנית והעבה מאפשרת לרבדים שונים של שני חומרים להידבק יחדיו. הג’סו האקרילי המחוספס מאפשר לצבעי השמן להיתפס במרקם המורכב של יריעת הבסיס. אין השפעה לתנאי לחות השפעה ניכרת על ג’סו אקרילי, לעומת הריכוך המכרסם בשכבות יסוד העשויות חומרים מן החי, כדוגמת דבק ארנבות.

ממצאים שגילו לאחרונה מדעני שימור מוכיחים כי יש בתוך ג’סו – GESSO אקרילי אבקת שיש שתגן על הצייר מפני נזקי שכבות צבע שמן.

האם ג’סו הינו המצור היחיד המתאים להכנת משטח?

מרבית מוצרי ג’סו מורכבים מפיגמנט של טיטניום דו חמצני, ואילו צבעי אקריליק עמוסים עשויים פיגמנטים מגוונים אחרים. צבעי אקריליק עמוסים עשויים להוסיף גוון למוצרי ג’סו ואו בתערובות ביניהם כדי ליצור צבע מיוחד שישמש רקע מתאים. לחוד או ביחד, צבעי אקריליק עמוסים מספקים משטח מחוספס די הצורך לשמש שכבות יסוד ועם זאת מספיק דקים כדי לחדור מבעד לבד או מצע שימושי אחר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *